因為我懶,所以宜家先寫野,哈哈

21日,翹班飛去HK玩了~~~

原本這趟應該是15、16號嘎,由於某某人。。。。一直改~~~(哈哈,無打我,,,我吾點名了。。。閃人)

21日中午吃完飯,同領導打招呼,我要去HK了,下午無咩事,我閃人了~~~(好窜啊,甘同領導講野)

兩點鍾同candy在東站碰頭,坐上14:15往深圳的“和諧號”

到達深圳,趕過關(出乎意料,過關手續好簡單-----因為我系大鄉裏出省,第一次去HK,哈哈)

到左九龍塘,某人親戚屋企,某人就一直叫肚餓,就去吃面了~~~嗯嗯,D面好好吃啊,好爽口好彈牙啊~~~

吃完面,整理左一下,我地就出發去旺角轉下了~~~准備晚上的聚會

電話不斷,某人為左省電話費,哈哈,找拒姨丈拿左張電話卡

聽到成小姐把聲的時候,我嚇左一跳

上次去SH見到拒的時候,拒系講國語,今次拒竟然講白話,我有點驚愕

 

我同某人在旺角轉下轉下,吾知時間添,我地望下時間,要去妹記了~~~剛好尼個時候,小玉打電話來,問我地在邊度

我地兩個路癡,忘記左剛才來的路,系電話度講“剛出左信和”

小玉好溫柔甘教我地點行

我地兩個出左信和沿路行,見到地下隧道,剛想入,小玉話對面有中國銀行,“咦,不是喔,我地面前就有一間中國銀行”

同時,某人見到地鐵標志,拉住我向前行,“我地見到地鐵站了”估計小玉聽到果時要發狂了~~~因為我都覺得自己跳針跳得非常之西利~~~哈哈

GOGOGO~~~到左尖沙嘴A出口拉~~打電話給小玉,因為我無望人,小玉出現在我面前,我都未反應過來,某人一路都拉住我行,先反應過來,哦哦哦。。。。

行啊行,行啊行~~行到邊度,我吾知啵,我地就一直跟住小玉行,行到一個路口,有個報紙攤,成小姐來電話,問我到邊了,我地跟住小玉,至於咩路,吾知啵~~~後來見到路牌,講左拒知,隔離的KITMAN反應好快,轉個彎就到了,我聽到拒在隔離講~~

果然,過左馬路,轉個彎,就到左妹記大排檔了~~

咦,人呢~~~三個人望啊望,小玉發現左拒地了~~

一坐跌,我,某人,成小姐,三個就不停甘講,有點嚇到小玉同KITMAN,哈哈~~因為我地三個平時都是網上傾得多啊,真實仲未見面呢~~~見諒見諒

跟住落來就是交換禮物了~~又一次嚇到拒地兩個~~

點菜拉~~小玉KITMAN問我地想吃咩,“是旦拉”,最討厭這個答案了~~~(哈哈哈。。。。懶人都是這個答案)

一路吃一路傾,忘記傾咩了~~~都一路等susan姐同小寶,拒地去左迪士尼未出來

我話,拒地要一個鍾先來到吧,小玉話,其實呢,HK好細乍,半個鍾就到了~~

半個鍾後,小玉俾電話小寶拒地,先在青衣,,,,哈哈哈

我來左句,其實呢,HK話大吾大,話細吾細嘎(哈哈哈~~~大家都無奈甘笑)

終於終於終於~~~都等到拒地兩個來了~~(本來小boy都話來嘎,但是,拒MS在迪士尼玩瘋了,玩累了。。。有點點失落添~)

susan姐一到,我地幾個又再一次交換禮物,狂講野~~~哈哈哈

小玉KITMAN適應了,拒地第一次見面。。。哈哈哈

小寶點菜,點通菜的時候,我地五個異口同聲甘講“又點通菜”哈哈哈,嚇到小寶拉~~~(因為我地剛吃完通菜)

傾啊傾,吃啊吃~~~

時間過得好快,吃完,大家映相相

埋單走人了~~小玉同KITMAN急急,不肯在妹記解決,要找廁廁~~

小寶話要走了,susan姐都話要走了~~

但我地未大合照啵~~就要路口,找路人甲幫我地映左兩張大合照

小寶走了,susan姐都去趕過關了

我同某人,同成小姐就跟住小玉KITMAN走上美麗華之路

尼一段美麗華之路,不算遠,但對於拒地兩個來話,系一段漫長之路~~~

。。。。。。。。。(細節吾寫了~~~在場的人都知道啊)

終於解決了,去坐地鐵了~~各自歸家了,成小姐要回酒店了,小玉KITMAN要回家了,仲以為尼晚會玩到好夜添,哈哈

在地鐵上,我地幾個,傾傾傾,吾知講左咩呢~~不過,到離開的時候,真系有點吾舍得~~

因為,這個聚會好快就結束了~~~今晚之後,又不知到幾時先有機會見面拉~~~

 

第二天,開始shopping~~~HK是購物天堂,真嘎,去到果度,控制吾到自己去買野,因為果點錢,感覺不是錢,同我地平時見的錢不一樣,似公仔紙,使得好爽,哈哈哈~~~買左好多野,買左好多死重死重的野~~(真是死蠢)同廣州比起,真是便好多,但真是好死重,我都好死蠢啊

買完手機(原本想買張某人代言果台嘎,因為便。。。後來聽到susan姐拒地講,五個人用,四個都用得不好。。。決定不買了)

買左索愛(因為無人愛,所以要索愛,,,,哈哈哈XDXDXD)

短暫的兩天HK之旅,結束了~~過得好快~~

回到來,個個都問我,去HK做左咩,有無去邊度玩

我的回答,無去玩,去就是為左買手機,同拖一大堆無用的、某人的CD回來~~(我暈)

哈哈哈~~~HK少去,兩天我就無左兩個月工資了~~

 

最後總結,識左張某人,我地都未有錢過,都是窮人一班啊~~~哈哈哈~~

arrow
arrow
    全站熱搜

    peachye 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()